Her neyse adı konulan, yaşama iliştirilen isim neyse ve neyi karşılıyorsa, büsbütün mahpus etti geride kalanları. Ve siz buna "ilahi adalet" dediniz. Hayır! Siz sadece benliğin, şehvetin ve galip gelmenin utancına kılıf uydurdunuz. Nitekim İnsan olmak nihayetinde "üstün olmak" demek değildir. Ötekiye bir yol açma cesaretini göstermektir.