Bitiyor diye üzülme yüreğim, Haziran'ın ardı güzeldir.
Ben Temmuz'dan umutluyum.
Ağustos'a huzur ısmarladım bugün.
Eylül de arkasından gelir, elindekilerle.
Ekim'e pek bir şey kalmaz, o da kabullenir olanı biteni.
"Kasımda aşk başkadır" yalanına inanmasın kimse, Kasım'ın bundan haberi yok.
Aralık desen bitikleri oynuyor.
Ocak yanı başında ama on bir ay kadar uzak sevdiğine.
Öyle böyle derken yüreğimin bir yılı daha biter ve ne olacaksa olur; olacak olana dur demek ne haddimize.
Yaşanacaksa yaşansın tüm güzel hikâyeler.
Hayatıma giren tüm güzellikleri kucaklamaya hazırken, kucağıma ne düşecek kim bilir?
Olsun yüreğim, ben yine de Temmuz'dan umutluyum.
Dinleyin beni, duymayan ay kalmasın.
Ağustos'a söyleyin büyük mutluluk ısmarladım.
Eylül bir rahat dursun yerinde, hiç kimse ağlamasın.
Mana yüklemeyin Ekim'e, o da kendini bir şey sanmasın.
Umutlarım yaza hazır, yüzüm gülmeden tüm yapraklar solmasın.
Söyleyin sonbahara benim yazımı kıskanmasın.
SONNUR SEVER