...durumum artık tam bir körün durumuna benziyor. dünyaya bakıyor ve hiçbir şey görmüyorum. karanlık değil bu ama aydınlık da değil. eskiden hiç konuşmazdım. ama içimde, dile gelmek isteyen, bunun için henüz bir yol bulamamış sözcüklerin kaynaşmasını duyardım. artık çok konuşan, çenesini tutamayan birine dönüşmeme rağmen aslında konuşma, bir şeyler söyleme arzumu da yitirdim. kısacası, dünya silinip gitti, dünyayla birlikte ben de silinip gittim.