İnsan yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellere bağlanırmış; ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar,hep birinin gönlümüzden kopup ayrılması,bir ayrı sızı uyandırmış.
Yepyeni bir başlangıç, senin ile birlikte yaşamak istediğim, yaşamağa giriştiğim yepyeni ve en baştan.Şimdi, bu hayalin ne denli olanaksız olduğunu kavrıyorum, yavaş yavaş kişi geçirdiği koskocaman yaşamın yükünü omuzundan atıp, nasıl 'yepyeni', 'en baştan' başlasın ki yaşama : sanki
'yeniden doğarak' bunu istedim ben; olacağı yoktu zaten (nitekim) olmadı da ...