Pina

Pina
@marigoldjane
Gracias a Dios, Por dejarme vivir!

Pina

, bir kitap okudu
8/10
·64 syf.·
Beğendi
·
2026 3. kitabı
Osamu Dazai
7.3/10 · 13,6bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kitap okuduğumda, onun için deli olur, ona güvenip empati duyar, onu özümser ve hayatımın bir parçası haline getirir, başka bir kitap okuduğumda ise anında değişiveririm. İnsanların sahip oldukları şeyleri çalıp onları düzgün bir şekilde yeniden yaratma becerisi, bu sahtekarlık, benim özel bir yeteneğim.
Sayfa 17 - İthaki·Kitabı okudu
Olayların nasıl sonuçlanacağını önceden bilebilse yanlış kararlar almayacağını düşünüyor, oysa hayat düşünmeden yapılan aptallıkların tekdüze bir tekrarından oluşuyor.
Sayfa 134 - Can Çağdaş·Kitabı okudu