Seri çok hareketli olmasına rağmen biraz yavaş ilerliyor. Bir sürü olay sürekli olarak karakterin etrafında dönüyor. Asıl odaklanmamız gereken Rebecca mı, Mark mı, Chris ve onun geçmişi mi, Ella'nın nerede olduğu konusu mu, yoksa Chris ile aralarında geçen BDSM dolu aşk mı? Dediğim gibi çok fazla olay var, ve çözülmesi çok uzun sürüyor. Buna rağmen kitap güzel, buna rağmen bir senedir bitiremedim. Çok iyi yerlere gelebilecek bir kitap iken hem seri olması hem de birden fazla konunun bulunması bu kitabın değerini biraz düşürüyor.