Sevde Deregümülü

Sevde Deregümülü
@marywatson
Karanlığın içine batmamak için yukarı tırmanmak gibidir okumak.

Sevde Deregümülü

, bir kitap okudu
8/10
·189 syf.·
Beğendi
·
2018 35. kitabı
Christy Brown
8.3/10 · 95bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·574 syf.··
Beğendi
·
2018 34. kitabı
Mükemmel bir kitap.Nazi döneminde yaşayan Liesel bir aileye evlatlık veriliyor.Vr başından geçen olaylar anlatılıyor.Anlatıcı ölüm olduğu için kitap ilginçleşiyor.Hikayesi çok güzel.O dönemdeki çaresizlik öyle güzel anlatılmış ki sanki o zamanın bir parçasıymışsınız gibi.Sonunda çok üzüldüm,yüreğim burkuldu.Ne kötü şu savaş,zalimlikler... Nazi askerleri kitapları yakıp gittikten sonra Liesel gözüne takılan bir kitabı alıyor ama okuma bilmiyor.Babası da bunu farkedince(ismini hatırlayamadım)Liesel'e okuma yazma öğretmeye başlıyor.Evlerinin altındaki bodrumda yapıyorlar.Liesel'in bir arkadaşı da var,onu seven(yine hatırlayamadım)onunla olan dostlukları çok güzel çok eğlenceli konuşmaları vardı.Sonra Liesel'in ailesi bir yahudiyi evlerine alıyor(bunu hatırladım Max)ve onu saklamaya başlıyor.Max Liesel'le kitap okuyor.Liesel Max dışarıyı göremediği için ona havayı anlatıyor.Çok tatlı ikiside. Beni üzen insanları korkusu,çaresizliği oldu kitapta.Hepsi çok korkuyor.İçim burkuldu açıkcası. Ölüm'ün olayları anlatması çok güzeldi.Daha farklı bir havaya bürünüyorsunuz.Anlatan ölüm bile olsa bazı yerlerde neşeleniyorsunuz.Öyle söyliyim :))) Sonu bir farklı.Çok kötü.Spoiler vermeyeyim.Onu da siz okuyun.Filmi var onu da izlemenizi tavsiye ederim.
Edebiyat
Kitap HırsızıMarkus Zusak · Martı Kitabevi · 201214,5bin okunma

Sevde Deregümülü

, bir kitap okudu
10/10
·574 syf.··
Beğendi
·
2018 34. kitabı
Markus Zusak
8.5/10 · 14,5bin okunma
Ne yaptınız siz bu insanlara?
''Basit,''dedik.''Onları çok sevdik.Işık olmaya çalıştık onlara,ışık...''
Sayfa 144·Kitabı okudu
''Doğu'nun kaderidir bu.Buraya gelenler,ilkin geldikleri için ağlarlar,sonrada ayrıldıkları için.''
Sayfa 143·Kitabı okudu