İsminin ya da kullanıcı adının anlamı nedir? Neden bu ismi tercih ettin?
(Benimki önceden "Ah-u zar"dı. Ah-i zer'i bu kelimeden türettim. Ah-u zar: Ah çekip inlemek, ağlamak, sızlanmak)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mesela illuminati diye bir yapı var, bunlar dünya üzerinde çatışan tarafların her ikisini de kontrol etmektedir.
Çatışmaların hep bunların istediği istikamette oluyor. Bu çatışmaların sonucunda da bütün dünya bunların istediği yere geliyor. Böyle bir düşünce hakim olduğu zaman, dünya üzerindeki mücadelenin bir anlamı kalmıyor. Yani siz önceden belirlenmiş bir projenin araçlarından ibaret oluyorsunuz. Sizin davranışlarınız hiçbir biçimde ne kendi kaderinizi ne de dünyanın geleceğini etkileyemiyor. Bir aracı konumuna düşüyorsunuz.
Bunun dışında, birtakım gizli silahların varlğından ve bu silahların hiç kimsenin tahmin edemeyeceği ölçüde tahribatlar yapacağından söz ediliyor. Bu da insanların artık savunma reflekslerinin gerekli olmadığını, bunların hiçbir faydası
olmayacağını, zaten dünyadaki birtakım güçlerin herşeye hakim olduğu intibainı vermeye yöneliktir. Mesela bunlar öyle
güçlü ki, depremler yaratabiliyorlar, insanların zihnini kontrol eden mekanizmalar geliştirebiliyorlar. Bu durumda, bir
süre sonra artık karşımzdaki insanın davranislarının kendisinden kaynaklanan bir tavir olmadığına, bunun belirli noktalarda planlanmıs, yönlendirilmiş davranışlar olduğunu düşünmeye başlıyoruz. Yani mücadele edeceğiniz gözünüzün görmediği, elinizin ulaşmadığı ve herhangi bir etkinizin
olamayacağı bir varlık haline dönüşmeye başlıyor. Bu bir çaresizliktir. Eğer dünyayı böyle algılarsanız yapabileceğiniz
hiçbir şey kalmaz ve insanlar pasif hale gelirler. Burada, yapılan nesriyatın, ileri sürülen iddiaların gerçekten bilimsel temelleri olup olmadiğının iyi belirlenmesi
lazımdır. Yani "temelsiz birtakım iddialarla insanlar pasifize " sorusunun cevabı verilmelidir.
Burada çok ince bir noktadayız. Burada herşeyi bir yönlendirme olarak kabul edersek bilimsel gelişmeleri