Bilim adamları küresel ısınmanın limit ötesi bir seviyeye ulaştığını söylüyorlar. Önümüzdeki yüzyılda, sıcaklığın, 1,4-5,8 santigrat derece arasında artış göstereceğini ve bu miktarın, yeryüzünde insanoğlunun belirmesinden bu yana gözlenen toplam sıcaklık artışından daha fazla olduğunu haber veriyorlar. Bunun sebebi, sera gazlarının atmosferde toplanması ve şemsiye etkisiyle sıcaklığın dünyada kalmasını sağlamasıdır
Tek başına bilgi konfor ve refah getirebilir ama mutluluk getirmez. Zira mutluluk bilgi ile değil erdem ile ilgilidir. Erdem’in oluşması için bilgi ve eylemin örtüşmesi gerekir. Bu örtüşme ancak adaletle sağlanabilir.