SEMA

SEMA
@mavi442
Ziyadesiyle yorgun ‘
İçi dışından yorgun olanlara değmeyin
Reklam
Kasımın son mısralarındayız Günlerden ne bilmiyorum Ama bugünde seni seviyorum
-Herkes geçer diyor geçer mi efendimiz? -Herkes ne bilir benim acımı olric
Sonu hep aynı diye başlamaya korkar olduk
Çünkü sevmek yarıda kalan kitaba devam etmek kadar kolay bir iş değildi
Reklam