SEMA

SEMA
@mavi442
Ziyadesiyle yorgun ‘
Sonu hep aynı diye başlamaya korkar olduk
Reklam
Çünkü sevmek yarıda kalan kitaba devam etmek kadar kolay bir iş değildi
Düşenin dostu olmaz derler kimileri sanki ayakta olanın dostu çokmuş gibi
Çünkü acı gidenlerin değil kalanların hikayesidir Ve hikayeyi hep kalanlar bitirir
Ve ilk kez aşık oldum Zaten yaşamayan beni iyice öldüren herife