SEMA

SEMA
@mavi442
Ziyadesiyle yorgun ‘
Çünkü acı gidenlerin değil kalanların hikayesidir Ve hikayeyi hep kalanlar bitirir
Reklam
Ve ilk kez aşık oldum Zaten yaşamayan beni iyice öldüren herife
Mektubun gecikti yine Belkide be yazacağını kestiremiyorsun. Oysa adını yazman yeter. Görünce içim aydınlanıyor
Benim duvarlarım bir sana çiçek açtı
Uyuyunca geçmez , geçerse uyursun
Reklam