mavilikkizz

mavilikkizz
@mavibalinaa
"Gökyüzü belkide insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir." -küçük prens-
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Benden nefret etmene dayanabilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor.."
"nereye dönersen dön popon arkandadır."
İyi geceler
"Benden duyduğu ilk şey beni bırakma olmuştu. Ve beni bırakmıştı..."
İnsan ve Duygular