mavilikkizz

mavilikkizz
@mavibalinaa
"Gökyüzünde buluşuruz Merih. Sen, ben ve geyik.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gökyüzü belkide insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir." -küçük prens-
İyi geceler
"Benden duyduğu ilk şey beni bırakma olmuştu. Ve beni bırakmıştı..."
İnsan ve Duygular
"Yağmurda ıslanmış iki küçük kedinin sıcak bir yuva buluşu gibiydi sarılmamız..."