Sümeyra

Sümeyra
@mavilendikk
Ne gaye taşıyorum, Ne bir dağ aşıyorum; Delice yaşıyorum, Ne ihtiras, ne ümit...
Sayfa 69
Reklam
Hepimiz kendi masallarımızın kurbanıyız.
Sayfa 112
"Asla! Karşında duran insanı derinlemesine tanımadan, ilgi duyabilirsin ona; hatta sevebilirsin de... Ama paylaşımlar çoğaldıkça, olumsuz yönler su yüzüne çıkmaya başlar."
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir veyahut "umut" da.
"Ve biz yine bir kış daha geçireceğiz; büyük öfkemizin içinde ve mukaddes ümidimizin ateşinde ısınarak."
Reklam