Öncelikle kitabın adını çok hoş bulduğumu söylemeden geçemeyeceğim. Fakat kitap beni tam manasıyla tatmin etmedi. Bir şeyler havada kaldı. Bunun yanı sıra çok hoşuma giden birkaç alıntı da vardı. Kısaca kitabın konusuna değinirsek; Pilar'ın çocukluk arkadaşının daveti üzerine onun yanına gidip,söyleşilerine katılıyor, arkadaşının değişimine şaşırıyor, sonrasında ise beklenmedik bir itiraf alıyor. Ve Pilar'ın hayatı kararları üzerine değişiyor.