İrem nur kuru

İrem nur kuru
@maviplaton
-Daha önce buna benzer bir şeyler yaşamadınız mı hiç? -Yaşamadım,hiç yaşamadım.Biraz içe dönük bir kişiliğim var ama toplum içinde çok farklıyım.Eğer işin içinde bir pislik yoksa herkese çok yakın ve sevecen davranırım. -Pislik? -"Yani aşk meşk falan."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Topla gül goncalarını toplayabilirken Zaman akıp gidiyor Aynı çiçek sana bugün gülümserken Yarın solup gidiyor."
Sayfa 24·Kitabı okudu
...Sadece cehennemin en dibindekiler masum olduklarını bağırıp dururlar. Bu meleklerin değil onların şarkısıdır...