-Daha önce buna benzer bir şeyler yaşamadınız mı hiç?
-Yaşamadım,hiç yaşamadım.Biraz içe dönük bir kişiliğim var ama toplum içinde çok farklıyım.Eğer işin içinde bir pislik yoksa herkese çok yakın ve sevecen davranırım.
-Pislik?
-"Yani aşk meşk falan."