Çoğu zaman yükseklerden değil de gök yüzünden korkuyoruz,
Bilmediğimiz bir mavilikte kaybolmaktan, Kanatlanıp uçamamaktan,
O büyük, derin serinliğe dokunuyoruz,
İyi bir anımıza denk gelirse maviler
Simit atıyoruz martılara,
Kötü bir anımızdaysak şayet
Martılar da uğramıyor yanımıza
Nedendir bilinmez
Tok oluyor karınları sanırım
Böyle zamanlarda
-mavisya