“Herkesin, sadece kendine ait, içini dışını bildiği, kendini güvende hissettiği bir ormanı vardır. Ve kendi ormanına sahip olmak, bu hayattaki en güzel şeydir.”
“İnanın geçmişi anmak o kadar kötü değil. İnsanın, içinde yaşadığı anın mutluluğuna güvenmemesi lazım; o anın içinde hep bir damla safran vardır. İnsan ancak zaman geçip de gerginlik bittiğinde yaşananların gerçek anlamda farkına varabilir; çünkü bu iki yanılsamadan, acısız olanı daha iyidir.”