Yeni başladım. Bir Arkeoloji öğrencisi olarak okumam gerektiğini düşünüyorum. Fikrimi sorarsanız herkesin okuması gereken bir kitap üzerinde durması gereken bir konu, çünkü bu konu çok hassas ve insanların ilgisini çeken bir konu. Bir meseleyi savunmak yada yermek için o mesele hakkında bilgi sahibi olmak gerek...
Okurken heyecanlandığım, titrediğim uykusuz okula gitmemi sağlayan nadide eser. Betimlemeler süper bunun yanında hikaye olarak da sürekli her kitabında beklentiyi yükseltmesi inanılmaz. Eğer çevrenizde kitap okumaya başlatmak istediğiniz kardeşiniz yeğeniniz varsa mutlaka okutun.
Okuduğum en tuhaf, en farklı mizahi, en western tarzda kitap diyebilirim. Filmide çıkıyor. İçerisindeki iki kardeşin inanılmaz öyküsü bu kadar mı iyi anlatılır gerçekten mükemmel
Genel anlamı ile güzel, insanın bu kitabı okurken kitaplara daha da sarılası geliyor. Kitaplara sahip çıkmamızı her kitabın aslında bir fikir bir düşünce olduğunu aşılıyor. Montag’ın uyanışına şahit oluyoruz.