Ey Güzel Kendiniz, En Kendiniz… Bir yıl daha bitti. Gerçekleştirdiğimiz hedeflerimiz olmuştur,gerçekleştiremediklerimiz olmuştur. Her yıl olduğu gibi bu yıl da; yeni şeyler öğrendik, hayatımızda azalanlar oldu, artanlar oldu. Umutlandık, gururlandık, başladık başlayamadık, bitirdik, bitiremedik.Bu yıl çok farklı olacak dedik.Yine sevineceğiz,üzüleceğiz, seveceğiz, sevileceğiz, yalnız hissedeceğimiz günler olacak, çok istediğimiz bir şey olmayacak, daha iyisi olacak belki... “Hırs yaptığımız” değil de, asıl ihtiyacımız olan olacak mesela. Elimizden geleni yine yapacağız, yine değiştiremeyeceğimizi belirsizliğin kollarına bırakacağız.
Aslında neyin önemli olduğunu, nasıl bir hayat istediğimizi, ruhumuzu neyin doyuracağını sorgulayacağız. Bekleyeceğiz.Her kafadan bir ses çıkacak, ülkeyle ilgili, sağlıkla, güzellikle, aileyle, çocuk yetiştirmekle, “kişisel gelişmek”le, kadın olmakla, adam olmakla ilgili. Seçtiklerimiz hayatımıza yön verecek, seçmediklerimiz de...
Bu yıl farkı içeride yaratmak için adım atmalı belki... Mesela, çok yüklü hedefler belirlemeyerek, sadece insan olduğumuz için etrafa gösterdiğimiz anlayış, şefkat ve desteği önce kendimize göstererek, en önce ve en son kendimizi dinleyerek. En güzel, başarılı, en sevilen, en popüler, en sosyal olmaya çalışmak yerine en kendimiz olarak.Sevdiklerimizden beklediklerimiz olmayınca, bir beklentiyi değil onları sevdiğimizi hatırlayarak... Nice güzel iniş çıkışlar, kahkahalar, umutlar, gözyaşları, kavuşmalar, sarılmalar, hayaller, bazen hayalkırıklıkları bizi bekler.Yaşanacak günleri, gülmeyi, sevmeyi -şartlar koyarak ertelemediğiniz-ve hayatı olması gerektiği gibi değil olduğu gibi kucaklayabildiğiniz bir yıl olsun hepinize... Ey güzel kendiniz, en kendiniz... Sevgilerimle, Murat🎄🤍🙏🏻