Bak güzel kardeşim, tesadüf diye bir şey yoktur, o züğürt tesellisidir. Sabah aklından geçen birini akşam karşında görüyorsan, düşündüğün şarkı radyoda çalıyorsa, sürekli aynı sayıları görüyorsan; sistem sana "selektör" yapıyor demektir. Uyanık ol. Buna "senkronizasyon" derler. Evren sana "Doğru yoldasın, gaza bas" ya da "Yanlış yoldasın, frene bas" diyor. Çoğu adam kör gibi yaşar, tabelaları okumaz, sonra duvara toslar. Sen "İşaret Fişeklerini" takip et. İçine bir sıkıntı düştüyse, o sıkıntı sebepsiz değildir; o senin radarlarının "füze geliyor" ikazıdır. Mantığını sustur, o karın boşluğundaki sızıyı dinle. O sızı, bütün kütüphanelerden daha bilgedir.