Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanoğlu doğar, büyür, gelişir ve ölür derler.Ölüm hakikatinin sadece insanlar için değil devletler için de geçerli olduğu gerçeğinin acı tanıklık zamanlarıydı.
Devletler de ne kadar güçlü olurlarsa olsunlar ömürlerinin sonuna gelirler.
İnsanlar gibi,devletler de fani olmaktan kurtulamıyor.
İşin kolayına kaçmak diye bir şey olamazdı.Her deneyimin verdiği bir ağrı,bir sızı vardır.İşte zaten iş sona erdiğinde duyulacak hazzın büyüklüğü de deneyim sırasında çekilen acıların büyüklüğüne bağlıdır.