Peyami Safa'nın otobiyografik niteliğinde ki eseridir. Kemik veremi teşhisi konan, Nüzhet'e âşık olan bir karakterin mücadelesini anlatır. Sonunda ayağı kesilmez biraz kısalır. Ama sevdiği Nüzhet başkasının olmuştur.
Kitabı okurken müptezel olabilirsiniz :)
Her sayfa ve satırda sigara ve argo küfürler had safhada. Yaklaşık üç yıl önce okumuştum. Genel itibariyle sürükleyici bir kitap okunabilir lakin bir başucu kitabı değildir.
Geçmişteki Ermeni olaylarını anlatan, ensest bir ilişkiyi konu edinen, güçlü bir kalemden çıkmış değişik ve bir o kadar güzel bir kitap. Beğendim diyebilirim.