Allahım beni bu kadar sıkan bir kitapla daha karşılaşmadım betimlemeleri okurken kaç kez kitabı bırakmayı düşündüm ama sonunda bitirdim. Ilk bölüm betimlemeler bittikten sonra ikinci bölümde resmen nefes aldım. Üçüncü bölümde ise zorladım kendimi ama bitti sanırım bir süre orwell okumam.