Kapağında insanlık tarihi yazan kitaplardan hep korkmuşumdur. İnsanlık tarihi derdim, boru mu? Homo sapiens'e de bol önyargı ile başladım bu yüzden. Oysaki kitabın akıcı dili,her okuduğumda ağzımı açık bırakan cümleler ve yazafın her bir inanç sistemine karşı sergilediği objektif tavır...Kesinlikle insanlık tarihi için okunması, paragraflarının altının çizilmesi ve üzerinde bolca düşünlmesi gereken bir kitap