En sevdiğim animeler:
1) Hunter x Hunter
2) Steins Gate
3) Ve Death Note
İzleyin, izlettirin, pişman olmazsınız :)
Çocukken de
1) Beyblade
2) Ve Pokemon
Favorilerimdi :)
Herşey death note ile başlamıştı gerçekten hayran kaldığım animelerden. Steins gate de yarısına kadar dayanıp izleyince herşeyin çözümlenmeye başladığı ve devamında da müthiş kurgusu olan bir animedir. Hxh üç büyük animelerden esintiler hissettiren fakat kendine has kurgusu olan bir yer edinmiş müthiş bir animedir. Bence de kesinlikle herkesin izlemesi gereken seriler. 🙏 Bende ilk dört olarak One piece, JoJo, Nana, Attack on Titan animelerini tavsiye ederim.
Nisan ayını bitirmeye birkaç hafta kala benim doğum günüm! Her sene bu zamanlar beni bir hüzün ve aynı zamanda dev bir umut kaplar. Yeni bir yaş almanın heyecanı ile bir yıllı bitirmenin verdiği hüzün, yeni bir yılla girmenin de neşesi, umudu ile karışırım…
Yeni bir yıla, yeni bir yaşa, yeni bir hayata bir kez daha doğum günümle birlikte merhaba dedim. Her şeyin her an, her saniyenin güzel ilerleyeceği mutlu günlerimin ömrüme dek sürmesi dileğiyle. Mutlu yıllar bana. 🎂🎉❤️
Her türlü kaygıyı unutturacak kadar yapmaktan zevk aldığımız ne var? En çok ne zaman mutluyuz? Bu sorular kendi ikigaimizi keşfetmemize yardım edebilir.