📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
•Ölüme bu kadar takılıp kalma oğul!
•İnsanlar ölmek için doğuyor.
•Zaman bir bezirgân ,ölüm alır ,ölüm satar .
•Gecede ve gündüzde, gençte ve yaşlıda ,iyide ve kötüde hep budur yaptığı .
•İnsan gaflete kapılıp zamanı öldürdüğü için yapar bunu. bir intikam alır gibi.
•Ve zamanlar Öldükçe ölümün zamanı gelir.
•Kaçışı olmayan , kurtuluşu bulunmayan andır o.
•Bir yerde susmak gibi bir yerde konuşmak kadar... •Ebedi hakikatin ta kendisidir ölüm her başa gelecek ve tek başına olacak!
Eğer insan Tanrı’yı sevdiğini iddia edip kardeşinden nefret ediyorsa o bir yalancıdır ; çünkü gördüğü kardeşinden nefret ediyorsa , görmediği Tanrı’yı nasıl sevebilir ki?