hello shooting star

hello shooting star
@melankoliiiii
“Benim burada ne işim var?”diye düşündüğünüz oldu mu hiç? Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuz gibi hissettiğiniz? Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak birçok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz. Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz onları. Yaprakların arasından gelip geçen şekiller halinde. Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızgınsınız. Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?
Sayfa 59·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

hello shooting star

, bir kitabı okumaya başladı
Matt Haig
8.2/10 · 98,7bin okunma
3/10
·288 syf.··
51 günde okudu
·
Okunma: 15 Aralık 2024 00:00
·
2024 1. kitabı
Hwang Bo-reum
7.8/10 · 15,2bin okunma
Puan vermedi·432 syf.·
33 saatte okudu
·
2023 3. kitabı
Taylor Jenkins Reid
8.5/10 · 4.322 okunma
“Ölüm, güzelliğin anasıdır.” “Peki ya güzellik nedir?” “Dehşetin kendisi.”
Sayfa 54
Edebiyat