İyi Denemeydi Montaigne

İyi Denemeydi Montaigne
@melankomik
Short time offline. Hasta la vista.
“İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. ya da hiçbir şey çıkmaz.”
Edebiyat
Reklam
Hakkımda söyledikleri her şey doğru sanırım. Hiç arkadaşım yok. Bu anormal olduğumu kanıtlıyormuş. Ama tanıdığım herkes ya bağırıyor ya ortalıkta çılgınca dans ediyor ya da birbirini dövüyor. Bugünlerde insanların birbirini nasıl incittiğini fark ediyor musun?
Edebiyat
Karışık biriyim, demişti kız ona, beni zor anlarsın sen, belki de anlamazsın, çünkü ne bileyim ben, bakarsın herkesin eğlendiği yerde bana sıkıntı basar, gözyaşımı saklamak için ne yapacağımı bilemem, bazen da herkes ağlarken, inanmıyorsun değil mi, kendimi tutamam, gülmeye başlarım, her şey iç içe gelişir bende.
Edebiyat
+ Sen onu hâlâ seviyorsun! - Onu mu? Şimdi de mi? Hayır! Şimdi bütün bunlar bir başka dünyaya ait şeyler... Hem de ne zamandan beri...
Edebiyat
"Kelimeler, düşünceler ve bakış açıları anlamsızlaşmıştır. Önemli olan ne hissettiğiniz ve düşündüğünüz değil, nasıl göründüğünüzdür!"
Edebiyat
Reklam