m.

m.
@melekkhrmn
play me a memory...
İnsan mutluluk konusunu düşünmek zorunda olmasa, yaşam ne kadar eğlenceli olurdu!
Sayfa 182·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizim mantığımızla hayatın mantığı asla birbirine uymuyordu.
Sayfa 134·Kitabı okudu
aşk dağıldıkça azalan bir şey değildir.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Yeşil gerçekten de aşıkların rengidir.
Sayfa 18·Kitabı okudu
Onun sessiz sedasız yaşayışı, tahammül edişi, insanların zaaflarına merhametle ve edepsizliklerine eğlenerek bakışı kafi bir irade değil miydi?
Sayfa 29·Kitabı okudu