Şimdi nereye uçsan kışkırtıcı bir çağrı taşıyacaksın etinde. Sana her baktıklarında ruhuna sinen kokumu duyumsayacaklar. Beni ne kadar isterlerse seni de o kadar isteyecekler.
Neden yazılır? Dünya acılı olduğu için yazılır. Duygular taştığı için yazılır. İnsanın kendi zavallılığından sıyrılması çok güç bir işlemdir. Ama insan bir kez bu zavallılıktan sıyrılmayagörsün, o zaman yaşamı kendi egemenliği altına alabilir. İşte böylesi bir egemenliği bir iki kişiye daha anlatmak için yazı yazılır.