Puan vermedi·446 syf.··
2026 66. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 03 Haziran 2026 23:11
Merhabalar değerli kitapseverler! Bugün sizlere Manolya Besant’ın kaleminden çıkan Kronmatronx adlı kitabı tanıtmak istiyorum. Ana karakterimiz Melis; annesi, babası ve erkek kardeşiyle yaşayan, okulunda oldukça popüler bir lise öğrencisidir. En büyük hayali ise başarılı bir pop yıldızı olmaktır. Bir gün okul dolabında bulduğu gizemli notların peşine düşen Melis, tam bu sırrı çözmeye çalışırken komşusundan hayatını değiştirecek bir müzik albümü hediye alır. Bu albümle birlikte hayallerine kavuşup bir pop yıldızına dönüşür. Ancak her şey harika giderken aniden başlayan uyurgezerlik nöbetleri, onu hiç beklemediği bir yere; bir psikiyatri kliniğine sürükler. Sonra neler mi oldu? Sonrası kitapta! Fantastik ve genç kurgu severler için oldukça akıcı bir eser. Özellikle fantastik ögelerin yer aldığı bölümler benim için çok farklı ve keyifli bir deneyim oldu. Ayrıca sayfalar arasında yer alan QR kodlar sayesinde hikayeye müziklerin eşlik etmesi fikrine bayıldım. Yazarımızın kalemine sağlık, okuyucusu bol olsun."
Kronmatron XManolya Besant · Perseus Yayınları · 202252 okunma
10/10
·224 syf.··
2026 48. kitabı
#kitapyorumu Herkese Merhaba Nebiye SEVÜK’ün YAZGI kitabını yorumluyorum. “Bu eser gerçek yaşamdan esinlenerek kurgulanmıştır” Hatice 16 yaşında Selim ile evlenmiş.Selim herkese karşı iyi ama eve gelince herşey değişiyor.Daha sonra Kastamonu’dan İstanbul’a 2 çocuklarıyla beraber göç ediyorlar.Ancak İstanbul düşündükleri gibi olmuyor.Her işte başarısız oluyor.Alkole de alışınca her şey Hatice’ye bakıyor.İçtikçe Hatice’yi dövmeye başlıyor.. Sizce kızlar annelerin kaderini mi yaşar? Hatice’nin kızı Reyhan çok kötü bir karar verir.Arkadaşının ihanetiyle bambaşka yollara savrulur.Kendinden büyük Metin ile evlilik yapar.. Uzun bir çocukları olmaz.Mucize eseri Melis’e hamile kalir.Melis de o ailedeki gibi hüzünlü bir geleceği olacak.Peki bu döngü hep böyle mi devam edecek ? Okurken çok sinirlendim ama maalesef ki böyle kadınlar hep hayatımız da yok mu ? Sizlerin de mutlaka okumasını tavsiye ederim. Keyifli okumalar @nebiyeumut @parla.yayingrubu Merve @herayokuyanlarkulubu
YazgıNebiye Sevük · Parlayan Kitap · 202523 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·224 syf.··
2026 30. kitabı
NEBİYE SEVÜK – YAZGI Selam nasılsınız? Okumalarınız nasıl gidiyor? Ben yazın gelişi işe birlikte kendimi sokaklara attım ve bol bol gezip güzel havanın tadını çıkarıyorum Gezerken yanımdan ayırmadığım, benimle birlikte her yere gelen kitabımı sizlerle tanıştırmak istiyorum. Bazı kitaplar okunup rafa kaldırılıyor, bazıları ise bittikten sonra da insanın zihninde yaşamaya devam ediyor. Yazgı benim için ikinci gruba giren kitaplardan biri oldu. Hatice, Reyhan ve Melis'in hikayelerini okurken aslında sadece üç kadının hayatını değil, kuşaktan kuşağa taşınan kaderi, kırgınlıkları, fedakarlıkları ve suskunlukları da okudum. Her karakterin ayrı bir hikayesi, ayrı bir yükü vardı. Özellikle karakterlerin kusurlarıyla, hatalarıyla ve gerçekçi yönleriyle ele alınmış olması onları daha da unutulmaz kıldı. Kendimi zaman zaman bir karaktere kızarken, birkaç sayfa sonra onu anlamaya çalışırken buldum Yazar Nebiye Sevük'ün kalemini çok sevdim. Duyguyu okuyucuya derinden hissettirebilen bir anlatımı var. Sayfalar boyunca insanların içinde yaşadığı fırtınalara tanıklık ediyoruz. Bu da kitabı daha samimi ve etkili kılıyor. Kitap akıcı bir dille yazılmış olsa da bazı bölümlerde durup düşünme ihtiyacı hissettim. Çünkü anlatılanlar kurgu olmanın ötesinde, hayatın içinden şeylerdi İki kız annesi olmam nedeniyle bu kitabı belki de farklı bir yerden okudum. Anne kız ilişkilerinin işlendiği bölümlerde sık sık durup düşündüm. Çocuklarımıza bıraktığımız şeylerin sadece maddi miras olmadığını, davranışlarımızın, suskunluklarımızın, korkularımızın ve sevgimizin de nesilden nesile aktarıldığını bir kez daha hissettim. Kızlarımı düşünerek okuduğum çok fazla satır oldu Yazgı, kadınların arasında ki görünmez bağları anlatan bir romandı.Bazen alınan bir kararın, bazen söylenmeyen bir sözün yıllar
YazgıNebiye Sevük · Parlayan Kitap · 202523 okunma
Puan vermedi·250 syf.··
2026 67. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2026 21:38
Merhabalar değerli kitapseverler, Bugün sizlere Ediz Altun’un kaleminden çıkan Denizin Bittiği Yer adlı kitabı tanıtmak istiyorum. Deniz’in babası evi terk edip annesi de vefat edince kardeşi Derya ile birlikte yaşamaya devam ediyor. Birçok farklı meslekte çalışan Deniz, en sonunda motokurye olarak çalışırken yemek teslimatı için gittiği bir evde üniversite öğrencisi Melis’e âşık oluyor. Deniz, Melis’in evine sık sık yemek götürürken onun erkek arkadaşıyla karşılaştığı bir dönemde, kısa süre sonra Melis’in bu ilişkisinin bittiğini öğreniyor. Deniz Melis’in kalbini kazanmak için onun gideceği konser alanına gidiyor ve konserde Melis’e isminin Murat olduğunu, veterinerlik okuduğunu söyleyerek yalanlar söylüyor. Konserde başlayan kısa sohbetler, çok geçmeden Melis ve Deniz arasında bir flört sürecine dönüşüyor. Sonrası mı? Kitapta gizli. Peki Melis ve Deniz arasında neler yaşanacak? Nasıl bir son olacak? Deniz’in Melis’e söylediği yalanlar ortaya çıkacak mı? Bu soruların cevapları kitabın içinde saklı. Kardeşlik bağı, içsel hesaplaşmalar, psikoloji ve çocukluk travmaları gibi pek çok derin tema bu kitapta ustalıkla ele alınmış. Oldukça etkileyici bir eserdi. Yazarımızın kalemine sağlık, okuyucusu bol olsun.
Denizin Bittiği YerEdiz Altun · Hep Kitap · 202254 okunma
Puan vermedi·528 syf.··
2026 93. kitabı
Merhabaalar, Mehtap Fırat'tan yepyeni bir seriye başladım. Aşka Düşüş serisini o kadar çok görüyordum ki mutlaka bir an önce okumalıydım. Hadi gelin size düşüncelerimi aktarayım. Melek Güçlü, yıllarca kalbinde sakladığı ve kırmızı kapaklı defterine yazdığı aşkını sessizce yaşarken, kader onu üniversite yıllarında Murat Özkan’la yeniden karşı karşıya getirir. Ancak hayallerindeki aşk ile gerçekler birbirinden çok farklıdır. Murat’ın seçimleri, ikisini de beklenmedik duyguların ve zorlu kararların içine sürüklerken, geçmişin izleri ve değişen hayatları ilişkilerini çıkmaza sokar. Melek, ana karakterimiz. Benim de yaralı kekim, aşık kuşum. Bilmiyorum belki lise yıllarında az çok hepimiz bir platonik aşk yaşamışızdır. Bu yüzden Melek bana çok tanıdık geldi. Okurken çok gerçek hissettim. Tabi Melek, aşkının karşısında dik duran bir kadın olarak karşımıza geliyor. Onun aşka saygı duymasının yanında kendine değer vermesini sevdim. Murat karakterini okuyanların çoğu genelde sevmedi. Bu kadar playboy tavırları ve bazı dengesiz tutumları sayesinde ben de açıkçası Murat'a karşı biraz mesafeliyim. Ne kadar travmatik şeyler yaşa da kadınlara karşı tutumunu saygısızca buldum. Zaten Melek'e karşı da bir öyle bir böyle. Çık adam gibi dimdik dur karşısında kızın, yok istemiyorsan bırak gitsin. Duygularından emin olamayan insanların karşı tarafı ikilimde bırakması çok saçma. Melis, bu kurgu dediğinizi duyar gibiyim ama ne yapayım, sinirleniyorum... Mehtap Fırat'ın kalemiyle daha önce tanışmamıştım. Bu kitap sayesinde yazarın samimi diliyle tanışmış oldum. Akıcı bir kitaptı, okurken zorlanmadım. Karakterlerin, kurgu içindeki konumunu bence yazar çok net çizgilerle çizmiş. Bu karakter ne alaka moduna girmedim hiç her karakterin yeri oldukça belliydi. Bu kısım hoşuma gitti. Kitabın
Aşka Düşüş 1 - GalataMehtap Fırat · Ephesus Yayınları · 202640 okunma
10/10
·224 syf.··
2026 100. kitabı
Her Ay Okuyanlar Kulübü Nebiye Sevük Yazgı “Hayat ,bir yamayı dikerken başka yerden söküyor insanı..” Gerçek yaşamdan esinlenilerek kurgulanan eserleri okumayı sever misiniz? Ben cok severim. #yazgı benim bir solukta okuduğum yüreğimde derin izler bırakan kıymetli bir eserdi. Yazarımızın su gibi akıcı kalemini çok sevdim.İyi ki kalemiyle tanışmışım.İnsallah yazarımızın daha nice nice eserlerini okumak nasip olur. Eserin son kapağını kapattığımda,güçlü bir kadının direnci ile başarılı bir genç kızın inadının birleşmesiyle yılların yükünü omuzlarından nasıl attıklarına şahitlik etmiş oldum. Yaşadıkları büyük zorluklardan sonra verdikleri mücadeleyi cok takdir ettim çok. Sıkıntılardan sonra gelen huzur ve mutluluk ise paha biçilmezdi… Reyhan ve kızı Melis in mutluluğu ve sonsuz huzuru yakalamasına cok mutlu oldum… Reyhan ın annesi Hatice Hanım ı da ayrı sevdim.Güçlü,çalışkan,merhametli,vicdanlı bir kadındı.Kendisine iftara atan kişiyi affedecek kadar da yüce yürekliydi… Ayşe nin yaptığı ihaneti gençligine verdim ama kitabın sonunda ki o süprize Reyhan kadar bende şok oldum… Dünya küçük derler de inanmazdım… Güçlü kadın hikayeleri okumayı seviyorsanız,üç kuşağın hikayesini okuyun derim. Kalın sağlıcakla Merve @nebiyeumut @herayokuyanlarkulubu #okuyanterazi #okuyanteraziokuyor #reklamdeğiltavsiye
YazgıNebiye Sevük · Parlayan Kitap · 202523 okunma