20 puan olsa 20 verirdim. Yazara, bana tüm duyguları yaşattığı ve kendimi bulduğum, ağlarken güldüğüm, hayatıma bir ayna tuttuğum bu kitabı yazdığı için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Çok güzel bir kitap gerçekten ama yarım kaldım. Keşke bağlansaydı hikayeler en sonunda birbirine. Ek olarak bir de Mehmet ve Gülsüm? Kafamda sorularla bıraktı beni kitap. Bunların dışında ama çok gerçekçi karakterler. Mutlaka kendinizden bir parça bulursunuz diye düşünüyorum.