Şu yıllarda çoktan tükendi aslında söylenecekler ama insanoğlu bir ümit konuşmaya devam ediyor. Bir gün bu "tekrar" bitecek, belli bu. Belki de o sessizlik kurtaracak dünyayı.
Doya doya yaşanırsa söz olur ama doya doya yaşanmalıdır gençlik sonra ayrılırsın nasılsa. En tatlı ayrılığıdır ömrün gençlikten ayrılmak, öpüp uyursun. Süper bir karın ağrısıyla gittiğin doktor reçetene şöyle yazar: Heyecanın yüksek, gençliğin var. Doktoru öper uyursun.