Ah bu erkekler, hem kadınsız yapamazlar hem de birikmiş ne kadar öfkeleri varsa hepsini de kadınlara yönlendirirler. Dostları da kadınlar, düşmanları da...
Psikiyatriye deliler değil, akıllılar gelir, dediğimde insanlar gülerler ama bu sözün altında yatan gerçeği onlara mutlaka ayrıntılı olarak anlatırım. Derim ki, iç dünyasında bir şeylerin yolunda gitmediğini, bir yerlerde bir yanlış olduğunu fark etmek için kişinin akıllı ve duyarlı olması gerekir. Keşke herkesin farkındalığı bu kadar yüksek ve herkes bu kadar duyarlı olabilse!
İyi tanıdığı, ona yabancı gelmeyen şeyler horlanmak, sevilmemek, istenmemek hep itilip kakılmak. Kendini bulduğu en rahat elbise oymuş gibi, hep aynı motifi işleyerek her maceranın sonunda hayat ona hep bu elbiseyi giydirecek. Kader motifi ağır ağır başını göstermeye başladı. Keşke bunları ona anlatabilsem...