Sevip kaybetmek hiç sevmemekten iyidir derler. Bunu yazan belli ki hayatının aşkının onların varlığını unutmasını hiç tecrübe etmemiş... İnsana yalnız olmayı hissettiriyor. Çünkü sahip olmadığın bir şeyi kaybedemezsin...
•𝘏𝘰𝘱𝘦 𝘔𝘪𝘬𝘦𝘢𝘭𝘴𝘰𝘯 | 𝕃𝕖𝕘𝕒𝕔𝕚𝕖𝕤
- Nedeni değişse de ömür boyu bir şeylerden korkup durdum. Hatta bazen nedenini bilmesem de bir şeylerden korkardım. Şimdi düşünüyorum da, hayat bana hiç güvenli bir ortamda yaşama fırsatı vermedi. İnsanın kaderi değişmiyor. Kaçamıyorsunuz kaderden. Bir kere peşinize düşmeyegörsün...
- Ya da korktuğumuz şeylerin, bir süre sonra tiryakisi oluyoruz. O bizi bulmazsa, biz onu buluyoruz.