Şu zamana kadar okuduğum en güzel seriydi. Yazarın anlatım dili acayip iyi. Seriye ve karakterlere o kadar bağladım ki anlatamam. Seri bittiği gün ağladım yani o kadar. Kitap beni çok etkiledi. Hayata bakış açımı etkiledi. Konusu acayip iyi. Fazlasıyla tavsiye ederim.
Kitap güzel fakat 1 puanı yazarın anlatım dilinden kırdım.
Ama dediğim gibi konusu falan acayip iyi. Okumanızı tavsiye ederim. Gerçekten verdiğiniz paraya değecek bir kitap.