Kendini ihmal etmiş her insan, başkaları için her şeyi gözü kapalı yaparken, hayatın koşturmacasında kendi ihtiyaçlarını geri plana atmış; ruhunu ve bedenini huzurdan uzak
tutmuş kişidir.
Kendini ihmal etmiş her insan, dışarıdan çok güçlü, dayanıklı,fedakâr ve sabırlı görülebilir fakat içinde derin bir boşluk, yorgunluk ve tükenmişlik taşır. Kendini ihmal etmiş her insan,
en sonunda kendine dönmek zorunda olan insandır. Çünkü insan, ancak kendisine döndüğünde, gerçek anlamda var olabilir.
Ve bazen, başkalarını ihmal etmeyi
göze almak, kendine yeniden
kavuşmaya atılan ilk adımdır.
Ben Beni Çok İhmal Ettim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖