“Bir dostlukta, ilişkide olması gereken bazı standartlar var.
Dürüstlük, alma-verme dengesi, samimiyet ve şefkat gibi.
Bunların olması lüks değil, gereklilik.
Zaten bunlar yoksa o ilişki gerçek bir ilişki değildir.
Ama sen standart olarak bir ilişkide olması gereken bu değerleri elde etmek için savaşmak zorundaysan bir soluklanıp ilişkiyi değerlendirmeni öneririm.
Bir seyleri elde etmek için kendini kanıtlaman gerektiğine inanıp, savaşıp durursan hem kendini yorarsın hem de beklediğin seyleri elde edemezsin.”
#hayatacemilerii̇çinyaşamrehberi