Sessizliğin de bir sesi vardır.... Seslerle hep samimiyizdir. Türküler söyleriz, ağlarız, aşık oluruz seslerle. Ama sessizliğin sesini dinleyen az insan vardır âlemde.
... insan sesleri hissetmeli yüreğini seslere açmalı, düşüncelerini seslerle süslemeli ve sesten yeni sesler üretmeyi bilmeli ki unutulmuşların, duyulmamışların sesi olabilsin.
Mehmed Uzun