Çapkınlarla dost olan kocaları nasıl hoş görmüyorsam, bir derdi olunca ortalığı velveleye veren, gizli kalmasını istemiyorlarmış gibi başlarına geleni bağıra çağıra aleme ilan eden gürültücü insanları da hoş görmüyorum.
Alem ne derse desin, bu işteki bütün kötülük bizim ona verdiğimiz önemdendir, çünkü bu sıkıntılı durum da kendimize hakim olmak için yapmamız gereken her türlü aşırılıktan kaçınmaktır.