“Söyliciğim ilk şarkıyı, mutlu insanlara adıyorum. bu şarkının benim için; tatlı, acı hatıraları vardır. Aşkın ne olduğunu ben bu şarkıyla öğrendim. Saadeti bu şarkıda tattım. Bir şey daha öğrendim bu şarkıyla; her şeye sahip olmak isteyen, elindekini de kaybediyor."
Türkan Şoray