Lan diyorum bir kitap daha vardi poğaçalı börekli bişeydi meğersem çörekmiş.
3 4 yıl önce okumuştum tumblr liseye yeni başlayan kızın okulun belalı çocuğuyla aralarinda yaşanan aşk gibi
Bi kiz okula basliyor okulun en yakışıklı en zengin kişisiyle bi partide garip bi şekilde tanışıyolar (Hay Allah tesadüfe bak) öyle gidiyor güsel kitabdi okuyun puanim 5
Ablamın rafından arakladım. Çaldığımı anlamadan okumam lazm kapağı güzel diye seçtim kitabın ortalarına doğru güncelleme yaparım
Ve evet kitapları kapağına göre seçiyorm
Bu kitabı az daha unutuyordum çook çok eskiden okumuştum bitane sakat çocuk var sadece sol ayağı tutuyor onun hayatında mutlu olma çabaları falan filan sol ayağıyla resim yapıyordu hayal etmiştim nası olabilir oluyormuş demekki güsel kitaptı burdan stephen hawkings abime selamlar puanım 6
Bunuda kitap fuarından aldım fiyatını hatırlamıyorm 7.50 10 tl bişeydi aldığım kadın psikolojik gerilim diyince alayım dedim. Gece 3 lere kadar okuduğum kitapdır yani son sayfa sonra uyuyacam diyorm sayfa bitiyor ulan acaba sonra ne oluyor diyip okutuyor insanı en sonu çok acayip bitiyor insan vay aq diyor. Yazara helal olsun okuyun okutun puanım 9
ortaokulda 10 kişi 10 kitap aldık. Hayatımda okuduğum ilk kitapdır okuduktan sonra bi arkadaşla kitapları değiştirdik öyle kayboldu kitap geri vermedi şerefsiz bende onunkini vermedim ülkenin efsanelerini anlatıyor güzel hikayeler vardı küçük kitap okuyun puanım 6