Bilindik hikayelere kendi seslerini katarak yazan insanları severim. Hani hepimizin bir ucundan tuttuğu ve hayatının bir döneminde bir parçasını dahi olsa yaşamış olduğu hikayeler vardır ya... İşte onlar biraz daha özeldir benim için. Sanki içimizde biriktirdiklerimizi, kimseye söyleyemediklerimizi, buhranlarımızı, hayal kırıklıklarımızı, hüzünlerimizi, tadı kaçmış sevinçlerimizi bir çift göz uzaktan izlemiş ve kelimelere dökmüş gibi hissettiren kitapları daha bir severim...
Ve sen kuş olur gidersin de öyle kitaplardan biriydi. Okuduğum ilk Tarık Tufan kitabı olmasına rağmen çok tanıtık geldi satırlar. İlkti ama son olmayacak inşaAllah...