"Kendimde de "dedim. "Sabah oluncaya kadar avluda gezinecegim, ondan sonrada çekip gideceğim,. Yine gelirim diyede hiç kaygılanmayın. Kırlarda olsun,kentte olsun ,vakit geçirmek için arkadaş arama hevesinden de hep kurtuldum artık. Akıllı bir insan için en iyi arkadaş yine kendisidir.
Savaş, aşk, umut, özlem, keder, kader ,kavuşmak, hasret yok yere yitip giden ömürler, bekleyiş, dostluk dolu dolu hikayelerle yazardan okura muhteşem duygularla aktardığı,olay örgüsündeki akıcılığı ile her manada severek okuduğum bir eser oldu .