Cananca

Cananca
@mercanbul
Ogaki
Dokuncu ayın altıncı günü (18 Ekim) hâlâ yol yorgunluğumu tam atamamışken, Büyük İse tapınağına gitmek için yeniden yollara düştüm. Bir tekneye bindim ve şu dizeleri yazdım Nasıl ki midye kabukları birbirinden Bende öyle ayrılmalıyım Güzden
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ambar yandı kül oldu Şimdi Ayı görebiliyorum -MASAHIDE
Edebiyat
BAHAR İÇİN DEDİĞİM *
Millet bahara övgüler yazadursun Yeşiller çizedursun, allar çizedursun "Tut elimi ,yum gözünü, aç gözünü Ne Hintte ; ne Çindeyiz Bir ben , bir dilenci, bir köprü, bir sabah Işıl ışıl bir bahar içindeyiz..."
Sayfa 116·Kitabı okudu
Şiir
GECELERDE**
Sabahı dağlarda gördüm göreli, Ürkerim akşam ezanlarından. Ne şarap, ne sevda , ne yâr adı Daha tatlı kelime yok, "yarın" dan. Ağlamak sızlamak kaç para eder. Bir şarkı söylenir, bir şarkı biter. Ömür dedikleri gitti gider Bir avuç su gibi parmaklarından. Ne gülü, bülbülü gülşeni- hasın, Elâlem varsın korkmamış desin. İstemem istemem gece olmasın İşim daha güzel, rüyalarımdan...
Sayfa 65·Kitabı okudu
Şiir
geceyi betimleme
Kömürleşmiş dalların üstündeki kırmızı ışık sönmek üzereydi. Nehre bakan tepelerden birinde bir çakal uludu, suyun öteki tarafından bir köpeğin yanıtı duyuldu. Çınar yaprakları hafif bir gece esintisiyle fısıldaşmaya başladı.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat