"İŞLERİM ÇOK KÖTÜ" dedikçe işlerin bozulur..
"YETİŞEMİYORUM"dedikçe zaman yetmez, hep ertelersin..
"HASTAYIM" dedikçe bedenin kendini hasta eder.
“NASİBİM HİÇ YOK" dediğinde, fırsatları göremezsin, hep kaçırırsın..
"HER ŞEYE SİNİR OLUYORUM" dedikçe hayatında seni sinir edecek şeyler çoğalır..
MUTLU OLAMIYORUM " dedikçe, güzel olanı göremezsin.
"UNUTUYORUM," dedikçe hafizan gerçekten zayıflar.
-alıntı