Bazen hayattaki en yalnız insan olduğumu düşünürüm. Aslında beni yalnızlığımdan koparıp da gerçek anlamda eşlik etmeyenler…
Bazen hayatıma ve çevreme şöyle bir bakıyorum da hiç kimsenin bana eşlik etmemiş olduğunu, tek eşlikçimin zaman olduğunu görüyorum.